Tuesday, July 26, 2011

HaiRaN

Pagi ni buat kali yang entah ke berapa, pagi-pagi morning lagi dah gi bank (maybank) untuk keluarkan duit.. dan setiap kali pergi waktu yang sama macam pagi ni saya mesti bertembung dengan 2 orang india yang berbadan besar, bertatoo dan sasa giler pegang berpuluh2 kad atm maybank dan cucuk duit ibarat mesin atm tu dia yang punyer.
saya nak mintak izin untuk saya keluarkan duit pun takut kena sergah.. saya tak faham kenapa diorasng wat camtu... cuma saya andaikan diorang tu kerabat ah long yg setiap pagi morning akan keluarkan duit peminjam2 diorang... lama gak la dok belakang diorang.. boleh kita bagi isyarat camne pun dia wat bodoh jer cam mesin tu bapak diorang punye.. sakit hati tul.

1 comment:

aizamia3 said...

oh.. ye ke..
lepas ni akak amik gambar dia masukkan dalam blog ek..