Friday, May 6, 2011

i'm not okay


Kadang-kadang di mulut saya kata 'ok'...
Saya Inginkan seseorang lihat saya, cuba memahami n kata ''I know u r not'.. hmmm...

(dalam proses untuk menukar kata ganti nama aku kepada saya supaya nampak lebih sopan)
Hari ni jumat.. ramai kawan2 gi jalan2 ke luar bangunan ntah ke mana... tapi cam biasa, saya kat ofis je.. kalau takde keperluan saya memang jarang ingin keluar.. saya surrender pasal saya memang x suka, letih la.. nanti balik nak sambung kerja lagi... hmmm tidur lagi baik..

hmm berbalik pada ayat asal, ntah kenapa kdg2 hati tak berapa gembira dengan apa yang dilalui.. tapi dimulut kata 'saya ok je'..

selepas menulis ni saya harap saya lega dan harap tiada lagi wujud perasaan itu..

Kadang2 timbul dalam hati rasa nak lari dari kota penuh sesak ni... Nak ajak suami n anak2 balik kampung tinggal kat sana, tapi nak keje apa.. huhuuuuu... zaman skrg susah nak dapat keje...


YaTuhan, Kau keluarkanlah aku dari segala kekusutan yang tidak sepatutnya.. hanya ENGKAU yang tahu.

No comments: