Monday, November 17, 2014

Terima kasih Mak & Abah..




Inilah wajah melahirkan dan mengazankan saya di saat saya lahir ke dunia.

Wajah kurus inilah yang suatu ketika dulu sangat risau dan merawat saya sekiranya saya sakit.


Wajah inilah juga yang suatu saat dulu memujuk  saya semasa saya bingung mengatur arah hidup.


Mereka inilah juga yang telah banyak berjasa mendidik ilmu Al Quran buat saya dan adik-adik.


Mereka juga lah yang yang tak jemu2 memohon pada Allah mendoakan kami  sehingga kini. 


Dan wajah inilah juga yang sentiasa ikhlas membantu saya dan adik-adik tatkala kami kesusahan.. AllahuAkbar.. 


Duhai Allah yang Maha Lembut, Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...  berlembutlah, kasihanilah dan rahmatilah mereka. 


Tiada daya upaya kami untuk melawan takdirMu. Namun Ya Allah, izinkanlah mereka ini terus mendoakan kami selama mungkin.



Berilah ruang & peluang buat kami untuk berbakti pada mereka sementara mereka masih ada. 
Jadikan kami penyejuk hati buat mereka. 

Aameen Ya Rabbal alamiin!

No comments: