Wednesday, June 30, 2010

Habis Pantang

Alhamdulillah.. Hari ni aku dah merdeka!! Habis pantang dengan jayanye.. Tak perlu makan nasi dgn lauk yg sama setiap hari...
Boleh la gi makan KFC ke Pizza ker.. Nasi paprik ker.. Hmm rindunyer nk makan sume tu..
Tapi laki aku belikan roti canai jer huhuuu..

Kami belum sempat keluar jalan2 dalam erti kata sebenar.. (Tapi masa dah 35 hari lebih dlm pantang pun aku dah bedal mcm2 gak.. hee. tu pun mknn yg tidak memudaratkan laa...)
Kelmarin kami keluar gi cari nursery utk syirah.. alhamdulillah ade gak nursery yg nak terima anak aku.. Dekat lak ngn umah..
Nak hantar kat Maktab Kerjasama tempat abang dia dah full lak... Ramai sgt new born... Ramai lak yg beranak saing2 aku.... Terpaksa la mengalah sebab aku bukan kakitangan maktab...

Hmm lambatnye Ahad utk aku kuar jalan2 cari makan..

No comments: