Tuesday, April 27, 2010

Menghitung Hari..

Hari ni kandungan aku genap 38 mggu.. Kalau masa anak first dulu 38 mggu 6 hari aku dah bersalin.. Tetiba je rasa takut.. Dulu tak rasa camni pun sebab tak tau rasa camne nak bersalin.. Tapi bila dah pernah mengalami lagi membuatkan aku rasa takut nak menghadapi hari tersebut.. Macam2 benda aku carik kat internet utk hilangkan rs takut aku dan sbg persediaan menunggu hari.. Apapun takut atau tak aku WAJIB utk hadapinya.. Bak kata org pandai buat pandai tanggung la.. heheee
Apapun semoga Allah permudahkan segala urusan kelahiran nanti.. Kawan2 doakan yer semoga aku & baby selamat serta dipermudahkan semasa bersalin.
Kalau mana yg ada saya buat tersalah silap tu mintak maaf byk2..

2 comments:

Don & Nor said...

Smoga Allah permudahkan segala urusan n kak sue dan baby yg bakal dilahirkan selamat dan sihat. amin sy pun minta maaf klu ada wat salah kat kak su n minta halal.

iBu ZulFaQar RayYaN said...

insyallah semua selamat kak sue...org doakan.. :)