Friday, January 29, 2010

happy birthday my dear

Sebenarnye 27 Januari ari tu bday asben aku.. Agak terlewat 3 hari utk aku selitkan di blog aku ni ucapan bday buat dia... Tak sempat utk menulis...

Kepada sang suami, happy birthday my dear..... may all your dreams come true...
Hmmm dah tua pun... 33 yrs...Sori wat masa ni belum ter'pos' lg hadiahnya.. InsyaAllah.. lewat ckit erk.. Hmm agak2 boleh tak hadiahkan bby dlm perut ni jer wat suami... Nanti aku ikat ribbon on my big stomach to present to Husband.. heheee klu la aku wat camtu mesti dia kata aku meroyan...

Pape pun smoga syg dipanjangkan umur, diberkati, dimurahkan rezeki & diberi kesihatan yg baik..

Dan semoga perkara yg paling diimpikan selama ni akan tercapai.. InsyaAllah...
Mungkin buat masa ni Allah belum beri keizinan utk syg menikmatinya.. Akan dtg insyaAllah..
(hmm harapan yg asben aku tunggu sejak thn 2002 lagi hrp2 akan tercapai jugak akhirnya... )

1 comment:

aizamia3 said...

besday mazs lak smlm... ngeh3x...