Tuesday, September 8, 2009

Bermula Hari Baru

Hari ni hari pertama hantar Haziq ke Nurseri kat Maktab Kerjasama.. Dekat jer ngn ofis aku dalam 5 minit jer.. Alhamdulillah dia tak nangis pun.. Memula risau gak takut dia tak nak.. Masa hantar td nampak cam ok jer...
Tapi camne dia melalui hari sepanjang masa kat ctu aku tak tau la pulak.. Harap dia pandai menyesuaikan diri dengan persekitaran baru.

Paling aku risau takut2 pengasuh kat situ tak sabar layan kerenah dia sebab anak aku tu kira boleh tahan gak budaknya..
Lagi satu anak aku masih pakai pampers dan minum dalam botol susu sedangkan cikgu kat ctu bercerita semua budak yang berumur 2 tahun ke atas diorg dah takkan bagi botol susu dan takkan pakaikan pampers... Diorg dah cuba buat zero pampers & zero bottle.. Hmmm camne la agaknya ngn anak aku nnti... Harap dapat jadi yg lebih baik dan independent bila dah dok kat ctu..

Alhamdulillah aku pun dah tak susah2 lagi kena ke Puchong.. Alhamdulillah..

2 comments:

Don & Nor said...

ooo...kat maktab kerjasama ada nursery kak ek??senanglah kan. baer RM sebln yer kak?

Suhaila said...

sbln dlm 200 lebih, tu kat nurseri je.. tp klu kite plan nk hantar anak ke tadika dulu pg tu + ptg ke taska lak.. mungkin lebih lg..