Wednesday, July 29, 2009

Sains Sosial



yg tudung hitam tu org paling bz setiap kali nak beli kek..

muka happy BSS.. ye la dapat makan sumer gumbira...
bos besar dlm unit aku... serius jer muka..

antara wajah2 yg dirai.. hidangan cuma kek dan kuih2 yg dihidangkan dalam plastik jer..
tapi MEMADAI & cukup meriah bg kami bila dapat berkumpul ramai2 sambil makan-makan dan ketawa sakan.. :)




jumaat lepas, BSS wat majlis ckit utk celebrate bday kwn2 yg lahir bulan julai. bila direnung2kan balik dah ramai dah 'family' Bhgn Sains Sosial ni.. First aku masuk unit ni masa dibawah En Bala tak ramai pun cam skrg.. PT nya cuma aku, izani dan izati jer... Yg lain en. ajak, en. amran, e. ley , k.nad & kak ira.. sekarang dah yg tinggal PT lama cuma aku je yg masih ada kat dalam unit ni.. Izati & izani semua dah bertukar unit.. hmmm terasa sedih gak masa mula2 dpt tau diorg dpt tukar unit.. terutama bila dpt tau izati kena tukar unit, tapi bila difikir2kan balik mungkin tempat aku sebaiknye kat sini je kot (heheee... ayat penyedap hati).... .

1 comment:

sue said...

alohai..kami2 kan ader ganti old fren ko tue...kmi lg fresh dr dak 2tue..hhahahha