Wednesday, March 18, 2009

Majlis Adik Ipar.. 15 Mac 2009

terlupa lak nak letak gambar hantaran.. ni la antara hantaran dari sebelah pompuan.

pak mertua..
alhamdulillaah... bila dah nampak kedua-dua pengantin bersanding atas pelamin rasa lega lak..
beres semua kekusutan..
gambar atas & bawah.. rombongan dari pengantin lelaki.. dari johor.

hujan sepanjang hari..
ni la adik ipar aku yg bongsu dari 10 beradik..

gbr atas & bawah: ni malam akad nikah..


acara akad nikah.. diwalikan sendiri oleh pak mertua ku.

ni anak2 pompuan pakmertua aku.. :) yg pki scaf hitam tu kakak sulong.. pastu yg tudung coklat, tudung pink, tudung hitam & yg free hair sbelah aku tu semuanyer adik bradik pompuan asben aku.. 5 org semuanyer.. adik bradik laki yg lg 5 org tak sempat nk amik gbr.. lupa lak.. yg baju biru depan skali tu biras aku.. & yg kat tengah2 antara kami tu la pakmertua aku.. :)

hari ahad lepas (15 Mac 2009) adalah hari bahgia utk adik ipar aku (perempuan).. alhamdulillah dia dah pun selamat diijabkabulkan dan selamat semuanyer... majlis berjalan lancar cuma yg tak berape best sepanjang hari bersanding tu hujan lebat tak berenti2.. pengantin lelaki pun dtg agak lewat. Yg lain alhamdulillah semua berjalan lancar seperti yg di atur.. kat atas ni semua gambar2 yg sempat aku rakamkan..

2 comments:

Don & Nor said...

akak...family belah akak plak baper siblings...hehe..sajer suka kumpul teori..

Suhaila said...

fmly k.su 3 bradik je.