Tuesday, June 12, 2012

Buah Hati Ibu



                                                     pagi2 masa bfst sblm nak gi skolah..
                                            ngn  cousin sbelah ayah..



                                           aktiviti sambil tggu ibu wat keje.



                     masa ikut ibu wat keje kat ofis hujung minggu. kotak je yg ada utk landing..
                                                             main2 kat JJ

                                                  ngan cousin kat tganu..

                                                           haziq n haziq..member taska.
                                                    gaya minah rempit..

Saturday, June 9, 2012

Jalan2 ke Morib








28hb April lalu, sempat gak bawak anak2 gi mandi manda kat Gold Coast Morib.. Tak menginap pun, cuma gi kat tema air dia jer.. Atas nasihat kak ceni yg kata tempat tu best, Alhamdulillah sampai gak kami ke sana.. Tapi rasa jauh sangat la dari rumah saya kat PJ.. Camne la kak fiza abidin tu berulang dari area sana ke ofis dengan sabar &  jarang datang lewat... Cekal tul hati dia...

Monday, June 4, 2012

Open Day TUDM 2012

Semalam sempat bawak anak2 gi Tengok Open Day TUDM.. 
Panasnya masyaAllah.. saya ngn adik je yg excited tengok Pameran kat ctu.. 
Yang si abang lak macam2 hal sebab tak tahan dek panas.. Lapar laa panassla.. Macam-macam hal..




Ada macam2, pertunjukan payung terjun, pameran diorang punye jet, kapal terbang helikopter dan macam2 la.. Gerai2 jualan pun ada... Best gak.. Cuma cuaca panas sgt la... Terik..

Wednesday, May 23, 2012

Ragam Orang

Bulan Mei ni kat ofis sibok uruskan hal2 temuduga bagi macam2 jawatan.. Org lain sibok hal ISO kami lak sibok intvw.. Macam2 ragam calon yg datang.. Ade yg bawak mak ayah yg dah tua nek bas datang dr jauh... Ade yg bawak suami isteri & anak2.. Ade tu yang sanggup datang dari Sabah Sarawak.. Siaan sangat.. Siap ada yg call kata nak datang tapi tak berkemampuan.. Hmm macam2 ragam orang.. Kdg2 siaan sangat.. Kalau la eden boleh utk membantu.

Orang nak dapatkan keje macam2 cara orang sanggup lalui... Termasukla suami den yg dah hampir 10 tahun cuba dapatkan kejer ngn gov tapi tak dapat2... Skrg stop mintak keje gov sebab dah tua hehee..

Orang yg dah dapat keje lak kadang2 dok wat perangai macam2... Pelik pun ada.. Hrrmm tu la  lumrah..  Setiap orang ada masalah masing2... Hanya Allah yg tau.. 

Cuma setiap kita mungkin perlu ada rasa bersyukur ada keje yg tetap dan stabil.. Macam2 kemudahan lak tu boleh dapat.. Kemudahan perubatan macam2 lagi la... Syukur Alhamdulillah... 

Thursday, May 10, 2012

Adik kahwin..

Walau dah 3 bulan berlalu... rasanya tak terlewat utk saya berkongsi gambar persandingan adik kedua saya bulan feb2012 aritu... Semoga perkahwinan kekal bahgia hingga ke akhir hayat.













Balik Kampung

Assalamualaikum..
Lamanya saya tak update blog ni... So tengah sempat ni saya sekadar nak berkongsi yang saya akan gerak balik ke Terengganu petang ni...Nak ziarah bapa mertua yang sedang uzur.. Mohon jasa baik rakan-rakan doakan ye supaya bapa mertua saya di beri kekuatan untuk menghadapi hari-harinya... Doakan juga supaya ayah cepat sembuh.. Entah ape la akan jadi pada kita pada masa tua nanti..Ada ke anak2 yang akan sentiasa ada di sisi kala di perlukan...  Tetiba je rasa 2 anak cam tak cukup.. :)

Semoga perjalanan kami selamat pergi & balik...




Tuesday, May 1, 2012

Jalan2 Gold Coast Morib

Jarang2 mengupdate, jadi la sekadar selit 2,3 keping gambar yg agak terlewat utk dikongsi..









Ni sume masa gi Gold Coast Morib.. Pergi mandi2 je tak menginap pun..